Merhaba anneler, kızım 13 aylık, hala birçok şeyi ağzına alıyor. Eskisi kadar değil tabi ki. Ama kağıt,karton,etiket gibi şeyleri eskisinden daha çok ağzına alıyor. Bulduğu tüm kağıt türevi şeyleri kemiriyor kaç defa ağzından çıkarttık. Mesela açılmamış mayonez şişesi vardı çok merak ettiği için bakması için eline verdik. 2 dakika sonra baktığımızda üzerinde o yazılar yazan yapışkanlı etiketi kemirmişti 😓 bu sadece bi örnek her şeye aynısı yapıyor. Kalın sayfalı bebek kitaplarının bile köşeleri hep yenmiş durumda. Kitap görünce ağlıyor eline almak istiyor ama kemirdiği için hiçbir kitabı eline direkt veremiyorum. Çok üzülüyorum instagramda 1 yaşındaki bebekler hep oturmuş kitap resimlerine vs bakıyor. Bizim yaşadığımız bu durum normal mi? Çok yoruldum bu kağıt yeme işinden