Uyumsuzz 47 günlüğüz 7.haftanın içinde olması lazım ama çok huysuz acaba 8.hafta atagına biz girdik mı yaaa 😒😒😒 yoksa ben yanlıs mı hesaplıyorum 47 gün kaç hafta oluyor
Yazannesi1 Uyumsuzz internete atak hesaplama yazın ve bebeğinizin doğması gerektiği 40. Haftanın tamamlandığı tarihi yazın hemen hesaplanıyor ☺️
OzlemDefne_ Uyumsuzz bebekten bebege değişiyor. Benim kızımın da atak haftaları erken baslıyor erken bitiyor.
Yazannesi1 Uyumsuzz yapamazsanız bende bakarım ☺️ Doğduğu tarihi değil doğması gerektiği tarihi yazın ☺️
Uyumsuzz Yazannesi1 ya benım oğlum 13 Ekim’de dogması gerekiyordu ama 6sında doğdu siz bakabilirmısınız
Uyumsuzz Yazannesi1 Allah Allah ama 3 gündür filan uyumuyor aşırı huysuz değil 5.ataktamıymışız biz 😟
Yazannesi1 Uyumsuzz 5 hafta atağı 1 hafta sürüyor geçmiş yazıyor. Ama tabi her bebek farklı. Belki gazı vardır o yüzden huzursuzdur.