Anneler bebeğim 4,5 aylık. Bu aralar doymuyor hissine kapıldım çünkü günde bir kez biberon veriyorum çalıştığım için 140-150 cc anne sütü içtikten sonra bile huysuzluğu geçmiyor işten gelince emziriyorum yine hırçın ağlıyor saat başı meme istiyor ama saat başı süt dolmuyor ki göğüslere. Napıcamı şaşırdım başına gelen var mı?