dygmrtt Merhabalar bebeğim 4 aylık oldu doktor evde iki cay kasıgı mevsim meyvelerinin suyundan vermeye başlayacağımı söyledi ama kararsız kaldım veren var mıydı
Zlm dygmrtt ben ek gidaya 4aylik başladım direk sebze pureleriyle iki hafta sonrada meyve vermeye başlamıştım
nurelem dygmrtt meyve suyuyla ya da meyveyle baslayani hiç duymadım aksine en son meyveyi bırakırlar tatlı olduğu icin
Alpingo dygmrtt bence gerek yok onun midesi bağırsağı ne ki..biz mama meme gittipimiz halde 5.5 ayda amasya elmasıyla başladık doktorumuz anne sütüne yakın en güzel besin elma dedi,
Tortilla dygmrtt ne gerek varkı daha erken bence. Sanki yedıklerımız ılacsız hormonsuzmus gibi erkenden vermeye gerek yok bence.
Ayess Kızım sadece anne sütü alıyor. 5.ayı yeni bitti henüz hiçbirşey vermedim. Yarına doktor kontrolümüz var. Doktorun görüşüne göre karar vereceğim.