Asyatosunannesi Kızlar ilk bebeğim ve internetten çok bakmama rağmen çok anlamadım kızımı kendi kendine uyumaya alıştırmak istiyorum 3 ay 19 günlük ve bi uyku arkadaşı edinmek istiyorum sizce nasıl olmalı sesli sessiz?nasıl oluyor önerileriniz nelerdir?
PrensesimEla Asyatosunannesi beni yanlış anlamayın ama takip ettiğim bir doktorun sürekli söylediği bir cümle var. Bebeğin yatağında yastık yorgan dahil hiç bir şey bulunmasın carsafini gergin şekilde serin üzerini bile örtmek boğulma tehlikesini beraberinde getirir diyor. Yani çocuğunuz küçük ve herşeyi ağzına götürme dönemleri şuan. Gene de siz bilirsiniz
kenankaan Asyatosunannesi ikeadaki peluş tavşanı almıstım ben, oğlum onu severek kullanıyor, başlarda pek işine yaramadı anlamadı ama şu an yatağına koyduğum onla oynayarak ve sarılarak uyuyor
0znur Asyatosunannesi uyku arkadaşı, ses çıkarmayan. Düğme, boncuk kısacası bebeğe zarar vermeyecek herşey olabir. Bir kumaş parçası, bir battaniye vs. Yeterki bebek benimsesjn