Mirackaran06 Kadaşlar bebeğim 5.5 aylık Bir paket kavanoz maması yedi ama doydun mu bilmiyorum doyması için ne kadar yemesi gerekiyor üstüne mama vermeli miyim
antropologanne Mirackaran06 Ay itibari ile henüz ek gıda ile doyumluk deĝil tadimlik yemesi gerekir. Siz zaten cok fazla vermissiniz. Doymustur.
antropologanne Mirackaran06 Bu hiç yasamayacagınız anlamına gelmez. Isterseniz miktar konusunu tekrar bir arastirin.
TheBaby Guzelkizimbenim 6,5 benim bebeğim şu an. 5,5 aylıkken de tadımlar bitince böyle yedi valla. Herkesin bebeği değişir iştahı falan