Kızlar dogdugundan beri cok yaramaz bir kızım var gündüz durmaz hep aglar memnun olmaz kucak ister. Şu an 1 yaşına yeni girdi. Artik tahammulum kalmadi dedigim cok anlar yasadim. Birakin kendimize yemek hazirlamayi ona biseyler hazirlamama bile musade etmek istemiyor o an terliyorum, sicak basiyor stres oluyorum.
Uyumakta istemiyor gece gunduz onla ugrastigimizdan sabirda kalmiyor. Annem cocuk bakıcılıgı yaptı, 4 tane bebek buyuttu(5 yasina kadar baktı.) Annem bile ben boyle bebek gormedim vallahi su ana kadar diyor ve annemde bile sabır bırakmıyor. Her gun dua falanda okuyorum sakinlesmesi icin. Doktora anlattim baybay damladan bahsetti. Kullanan var mı? Yorumlarınız nedir? Faydası, zarari nedir? Yorumlarinizi bekliyorum