Oğlum 15 aylık nezle gibi sadece burnu akıyor ateş yok hafif öksürük vardı tereğlı pekmez kürüyle geçirdim fakat uyuyamıyor burnu tıkanıyor sürekli bağırarak kalkıyor serum fizyolojik yapıyorum buhar makinesi kullanıyorum iki gündür geçmedi 15 aylık bebeklerize nezle için kullandığınız bir ilaç var mı