Merhabalar hanimlar, bu marka çamaşır makinesine sahibim keske sahip olmasaydim veya ben mi kullanmayi bilmiyorum bunu anlamk icin sizede sormak istedim. Beyazlarim hic beyaz degil hic bir leke cikmiyor oncesinde koslayla citiliyorum ayrica yine ekliyorum ama yok ne yaptiysam olmadi butun programlarda yikadim ama sanki sudan gecirilmiş ve çıkmış gibi.. Sicak suyunu falan mi almiyor diye dusundum servisi cagirdim fakat aliyor gozuktu. Ama ne yaptiysam camasirlarimdan hic memnun olmadim.. Balkonda camasirliga asiyorum ipe asmaya utaniyorum lutfen bana care bulabilicek hanimlar ne yapmam gerekiyor fikirlerinize aşırı derecede ihtiyacım vaaarr🙈😁