Reyna bir türlü şöyle güzel bir bulgur bulamadım, bazılarında böyle bi koku oluyor o kokunun tadı da geliyor yerken bilmem anlatabiliyor muyum çeşitten midir nedir hiç anlamam güzel kokusuz bir bulgur bulamadım bi siz ne kullanıyorsunuz
Lavina Reyna biz malatya bulgurunu kulanıyoruz malatyadan geliyo bulguru aşırı güzel resmen dökülüyo böyle kasıktan tane tane ilk defa bi bulguru begendim malatyalı bakkalımız var sağ olsun oda getirtiyo ordan alıyorum marka bilmiyorum büyük çuval oluyo genelikle
TheBaby Reyna Köy bulguru. Bizim kendi memleketimizden alıyorum. Valla sizde köy ürünleri tercih edin. Bu markettekiler aynı tadı vermiyor
antropologanne Reyna Bak tek deĝilmisim, esime elli defa dedim bulgur kokuyor diye sacmalama bulgur kokarmi dedi. Duru kullanmaya basladim, kendime icin iri olanini aliyorum, kizim icinde normal pilavlik olanini. Tadida cok guzel.
Bilgemayse Lavina Ahh en güzel bulgur Malatyamızin 🍑❤annem gönderdiğinde biz de onu kullanıyoruz 😍 Reyna Marka olarak da en güzel bulgur bence Duru 👍🏻 onun da fiyatları uçtu gitti gerçi 🤔4 liraydı yakın zamanda 10 liraları geçti kilosu Ne zamlanmadi ki🙄
Reyna Alpbeybi antropologanne ya bende duru aldım o da kokuyo ama alalı baya oldu paketi yeni açtım acaba ondan mı açılmamış pakette kokmaz ki
Reyna antropologanne hayır yok valla anlamıyorum bugün alisverise cıkıcam acıklardan alıcam en son koklayarak 😂
Evrim1906 Reyna valla ben köy bulguru kullanıyorum canım marka falan değil adamlar kendileri yapıyor getirip satıyor bende alıyorum çokta memnunum
The_DertliMom_ Reyna ben bütün bakliyat ürünlerimi migrostan alıyorum başka hiçbir markayı beğenmedim yaylayı bile sevmedim tavsiye ederim migrosun ürünleri bence çok kaliteli 👌🏻🤗
Reyna antropologanne Alpbeybi kız torkuymuş duru değilmiş şimdi bende marketten duru aldım koku yok aynen
hunilimomm Reyna makbulden alıyorum ben pilavlık bulgur marketten alicaksam da duru sanırım adı ondan alıyorum