Merhabalar hayırlı güzel sabahlar 🌺Bişey sormak istiyorum size başına gelen veya yakınında olan varsa bana yardımcı olabilir mi Sezeryan oldum iki ay oldu ama normal kanama bitikten sonra bir hafta geçti regl dönemi başladı galiba neyse o da bir hafta sürdü bitti dedim iki üç gün geçti tekrar iki ay boyunca böyle hala da devam ediyor tam 13 gün oldu bir gün azalıyor bitti sanıyorum ertesi gün fazla fazla oluyor bir sorun mu var sizce konu hakkında bilginiz var mı 😔