Kaganpasa20 benim oğlumdada asırı kalkma vardı gece... gunduz uyusa da 30 dakka da kalkardı...uykuya gecmesı zaten asırı huysuzluktu... sureklı uyku egıtmenlerını takıp edıyordum... ayakta sallama memede uyutmayla zor uyutuodum.... sonra bır gun Tükendim dedım yeter artık,,,tüm o uyku egıtımlerı sayfalarından cıktım... ve ıster uyusun ıster uyumasın dedım...bebegıme uyu artık gozuyle bakmayı bıraktım ...kısacası takıyordum mesele halıne getırıyordum bunların hepsını bıraktım...sonra bı baktım kendı kendıne duzelıyor,,,gece 7-8 kere kalkan bebegım 2-3 e ındırdı...gunduz hafıf sallamayla uyuyor 2-3 kez....ANLADIM ki uyku doğal ve bebeğimiz her şeyi hissediyor...uyku en çok takılan şey olunca asırı sınanıyosun....akısına bırakınca ve bebeğine zaman huzur tanıyınca o da uyuyor...her bebek farklı ve ozeldır egıtımlerdekı klasık yontemlerle ağlatmak yerıne elbet uyur dıcegız... sımdı yanımda uyur yerı gelır kendı kendıne uyur,bazen hafıf sallamayla uyur...kısacası Anı yakalamak ve akışta kalmak onemlı... bız bakıs açımızı değiştirisek meleklerımızde etkılenıyor🎈🎈🎈