Haticesarii çok hareketli bi bebekse almayabilir. 5. Ay kontrolünde 6000 olmuş bizim sadece 200 gr almıştı, şimdi 6 aylık henüz gitmedim aşı gününü bekliyorum ama benimki de çok az alıyo. 3 aylıktan beri 300-500 anca, doktorumuz bütün tetkikleri yaptı hiçbir sorunu da yok hareketliliğine bağladı artık durumu. Birde bazen yavaş kilo alıp boya gider bebekler dedi geçen ay 4 cm uzamış boya gitmiş dedi mesela. Ben hem anne sütü hem mama veriyorum ona rağmen böyle, en fazla 4 saat geçiyo iki beslenme arası o da çok nadir oluyo hem beni emip üstüne 90 cc mama içiyo ama çok az kilo alıyo. Bi görseniz gözünü açtığı an ne eli kolu duruyo ne bacakları hep zıplıyacak hoplayacak, bide dönüp yüzüstü geri geri gidiyo sürekli yani çocuğu zaptedemiyorum artık 100 gr da olsa kar diyorum ne yapayım. Sağlıkları yerinde olsun da buna da şükür. Birde benimki 2130 gr doğdu kilosu gayet iyi diyo doktorumuz. 5. Ayda Doğum kilosunu ikiye katlamış olsa yeter diyo bide bunu hesaplayın bakalım. Gerçi her doktor ayrı şeyler söylüyoda bilemicem. Sağlığı yerinde olsun kof kilo iyi değil boşverin 😍