Merhaba hanimlar, bebegim gecen hafta hastalandi baya ( erkenden dis cikartiyor beyfendi) bunun ustune hastanede usuttu zor bir hafta gecirdik. Simdi sukur daha iyi ama atamadigi balgamlari var ne yapsam bilemedim. Resmen oyle bir oksuruyor ki bogulacakmis gibi. Burun temizligi yetmiyor, bana onerebileceginiz biseyler var mi?