Hemen değişmez sabır istiyor. Benimkide 2.5 aylık baktım böyle olmayacak bugün başladım beşikte uyutmaya, önce kucağımda sakinleştiriyorum sonra beşiğine koyuyorum tabi uyanıyor hemen müdahele etmiyorum, sırtına pışpış yapıyorum eğer çok ağlarsa tekrar alıyorum kucağıma tekrar yatırıyorum. Pes etmemek lazım ama gerçekten sabır işi 🤦♀️ Bugün fena geçmedi bakalım nolacak