Anekdot 6 aylik kontrolde 67 cm gelmisti bugun 7 aylik kontrole gittik yine 67 cm geldi 700 gram da kilo almış ama boyu hic uzamsmis
Elifbeyzam BaEn yanlış ölçüyorlar benim kizimda bir ay 68 diyip diger ay 65 demişlerdi yani nasıl kısalmışsa artık 😂
Anekdot Elifbeyzam dogru evet hqtta önce 66 dedi nasil yani gecen qy 67 idi dedim oyle deyince 67 dedi geri
kaymakliekmekkadayifi Elifbeyzam aaa bende de aynisi oldu 4 aylikken 68 dediler 6 aylikken 64 😀😀😀😀 hatta dogsugunda 48 dogdu 1. Ayda 56 cm dediler ikinck qyda 57 😀😀 ilk ay 8 cm uzamis ikini ay 1 cm saka gibi😂😂 ben artik guvenmiyorum evde olcuyorum kendim
Anekdot Missfistik dedim hic uzamamis hemsire de bu ay kiloya vermis normalde 7. Ayda 700 gram almazlar dedi
Mother_54 Benim kızımında öyle olmuştu ama hemşire çok normal üst üste bi kaç ay aynı olursa doktors yönlendiriyoruz demişti,, 2 ay hiç uzamamıştı boyu şimdi bir yaşında 80 cm sonradan çok artarak ilerledi
Anekdot ketcapli_lahmacun bilmiyorum ama dogru bence benim gözüme de uzamış gibi gelmiyor pek 67 cm 7 aylik bebek için az bir değer galiba
Gunesay Anekdot bir önceki ay yanlış ölçüm yapılmış olabilir. Çünkü genelde sağlık ocakları yanlış ölçüyor. Şöyle diyeyim. Kızım 52 cm doğdu. İlk kontrol içşn sağlık ocağına gittik orda kadın dizi bükük halde ölçtü 48 cm dedi. Hastaneye suç attı 😅 yanlış ölçmüşler diye. 🙈 o yüzden takmayın. Ölçüm kesinlikle yanlıştır.
Mother_54 Anekdot takmamalısın zaten çocuk anne babanın boy ortalamasını alır sağlıklıysa hiç takılmayın