Alıp kullanmaya baslayın en azından bı sıkontısı varsa fark edıp garantıye de gonderebılırsınız. Hem ısınıze de yarar. Harıtayı istedıgınız an sıfırlayabılıyrsunuz bu arada. Fiyat artar kı artmıstır da. Yaz başında kuzenım alacagım dedı ısrar ettım alacaksan sımdı sl fıyat artar dıye, baska bı markayı 2100 e aldı bır ay once ablası aynı cihazı 2750 ye aldı arasında 3 ay var yok. Bu arada bebegınız ne kadarlık alakasız bır soru gıbı gelebılır ama bazı cocuklar korkuyormus😅 benim kız parcalamaya calısıyor, dısarı cıkınca çalıstırabılıyrm sadece🤯