Bebeği doğru emzirdiginden emin ol. Kahverengi kısım komple ağıza. Emzirdikten sonra da sutunle bebeğin emdiği yerlere masaj yap. Doktorum söylemişti. Ben çok rahat ettim bu konuda.
Bebeğin gece ağlaması normal canım, daha gece gündüzü ayırt edemiyor ki 😊
Sütünün yetersiz olduğunu düşünüyorsan mama verebilirsin.
Daha 3 günlük taze annesin. Çok normal kendini bunalımda hissetmen. Sakin ol. Bugünler hızla geçecek. ❤️