MucizemiinAnnesiii Kizlar dün akşam üzeri aşı oldum 1 saat uyudum kalktım pert olmuşum elim ayağım kalkmıyo heryerim ağrıyo çocuğa zor bakıyorum benimle aynı olan var mı? Ne yaptınız toparlanmak için ?
Kayram64 MucizemiinAnnesiii ertesi gün geçiyor bende de aynısı olmuştu eklem ağrısı halsizlik ama ertesi güne geçmişti
anayimbenn MucizemiinAnnesiii bende öyle oldum canım geçici ama çok kötüysen parol iç ve bol bol su iç
MucizemiinAnnesiii Kayram64 Ben dün oldum bugün çok kötüyüm bide üstüne hasta olmuşum çok kötü ağrım var 😭
anayimbenn MucizemiinAnnesiii adet kesmesi hiç önemli değil doktoruma ben bunu sormuştum kessin sorun yok dedi bazen ağrım olduğunda içince benim de kesilirdi. Asla sorun edecek bir problem değilmiş