Betul8199 aslında 4. Aylarına kadar pek bi düzenleri olmuyo, 4. Ayda tamamen düzenleri bozuluyo 4. Ay atagından sonra düzene biniyo, inşallah bizde düzeliriz, geçen ay bizde sizinki gibiydik ilk gece uykusu 3 4 saat sürüyodu sonra saat başı kalkıyodu, bunun alışkanlık haline gelmesi beni korkutuyo, açlıgından degil ama alışkanlıktan kalkıyolar ve iyice alışırlarsa öyle devam eder buda bizi zamanla çok yıpratır 🤦🏻♀️