Oglum artik 10 aylık olacak anne sütü alıyor ek biseylere basladik ama bams gore yetersiz anne sutune de öyle cok saldirmisligi yok. Kati olan yiyeceklerde hâlâ öğürme yapiyo😞 aslinda aylik kilo alımı falan normal çıkıyor ama karni sırtına yapışmış şekilde uyuyo ac cocuk uyumaz derler ama bazen diyorum kan sekeri düşüyor da o yuzden mi uyuyo😩 bide gecen hafta 3gun ateslendi disden dolayı iyice gitti istahi. war mi istahsiz bebekler naapalım ya bi çözüm