Yica 5 ay 23 günlük bebeğim var son 1 2 haftadır sürekli saldırma ısırma durumunda sürekli öfkeli gibi bir şeylerden memnun değil çok çabuk sıkılıyor filan neyse bu sürekli ısırmaya çalışması diş çıkarıyor demek olabilir ya da neden bunu yapıyor