MandaLinaa Merhabalar kızım 13 aylık. 3 hafta kadar önce göğüsümde kızarıklık fark ettim. Bi ara kanadı da hatta. Bir türlü geçmiyor. Elleyince minik bir şişlik de hissediyorum. Yarın için randevu aldım fakat yine de korkuyorum kanser riskinden dolayı. Başına gelen var mı acaba ?
PrensesimEla MandaLinaa benim gogsumde süt kisti vardı iki sene once aldirmistim. 1 lira boyutundaydi ve yanında da küçük küçük bezeler geliyordu elime. Çok basit bir yontemle temizlemislerdi. Sizinki de bu tarz bişey olabilir. Korkmayın
Meleginannesi02 Meme ucundan mı kan geldi doktora görünün tabi Allah korusun inşallah temiz çıkar o elinize gelenler her kadında olan kük küçük bezeler
MandaLinaa Meleginannesi02 hayır yara gibi olan yerden geldi. Kanser belirtilerinde meme yüzeyinde kızarıklık yazdığı içi korktum
Diyebirisi Ilk bebegimde benim elime de bi sertlik geliyordu agrisi da vardi doktorq gittim kist ama zararsiz dedi ufak bi operasyonla alindi ve bana tum doktorlarin dedigi kanser agri sanci yapmaz agriyosa korkma demisti
Diyebirisi Ilk gittiğimde emziriyordum tikali sut kanali olabilir kesin teshis icin emzirmeden kesince 2 3 ay sonra gelin dediler bana
Meleginannesi02 Mastittir korkmayın Allahın izniyle çümkü emzirdiğim dönem benim de kızarıklık oluyodu kanallar tıkanıyormus yinede gösterin içiniz rahat eder
MandaLinaa cinemmm merhaba teşekkür ederim merak ettiğiniz için. Doktor yorum yapmadı sadece ultrasonla bakalım deyip yönlendirdi. Yarın öğleden sonra gireceğim
cinemmm MandaLinaa kızarıklık hala devam mı peki ? Bişi çıkmaz inşallah iyi haberlerinizi paylaşırsanız sevinirim