cnnkrl ben Aptamil kullaniyodum çok gaz yaptığı için bebivita mama aldım fakat bebeğim yemedi ilk önce bı biberon bitirdi bende sevdi zannettim ama diğer biberonda aglayınca tekrar değişmek zorunda kaldık aralarında çok fark var belli mesela rengi krem sarımsı gibi mamayı yaptığınızda hiç köpük yok ve su gibi biz begenemedik maalesef