Enfal53 Sezeryan den sonra kısa zamanda hamilelik yaşayan oldu mu örneğin dogumdan üç dört ay sonra ,ve ne gibi tehlikeleri olur sizce
Eysar Enfal53 beşinci ayda kaldım kızım şuan 17 günluk gayet sağlıklı güzel geçti Hamilelik ama şuan psikolojik çöküş teyim büyük kızım hiç durmuyor iksii büyür dedik ama çok çok zormuş meğerse hiç iyi degilim
Nesrincente Eşimin amcasının kızı 1er sene arayla doğurdu bı sorun olmadı tabi doktor 2 yıl ara oldu mu dıyolar hanı rahımin falan kendını toparlaması adına ama oldu mu da oluyor nasıp artık