Happyannen Baby turco bez kullanmaya başladım. Bezi çok sıkı bağlamadığım halde lastik kısımlar kırmızı iz yapıyor. Aldığım satıcıya sordum alerji yapmış olabilir dedi. Aynı durumu yaşayan var mı?
Kayram64 Happyannen denemek için almıştım hem iz yapıyor hem de çok kötü pişik yaptı hemen değiştirdim
mucizem_200921 Happyannen yaklaşık 3 aydır kullanıyorum bebeğim doğdu doğalı şükür çok memnun kaldım hem ıslak mendilinden hem de bezinden hiç pisik kızarık yapmadı acaba küçük bedenmi aldınız
Nesrincente Kilot bez olanını deneyin cok mu sıktım z mı derdı olmuyor sleepy molfix falan hep denedim hep sızdırdı baby turcoda hıc sızma olmadı cok memnunum o yuzden kılot olanı alıyorm giydir bırak oh rahat
Delibirhatunn Ben onu kullanırken iç lastiklerini yırtıp bezi öyle takıyodum, daha rahat oluyor. Sızdırma falan yapmıyor