Burculfc Kızlar bebeğim 12 günlük sürekli ağlıyor gece uykusu yok gündüz vardı artık oda yok gerçekten çok zorlanıyorum her yanım ağrıyor sezeryan yaptım kendim dinlendiğim yok kaynananın faydası yok ne yapıcam ben hiç iyi değilim