11 aylık kızım var, eşim ikinci bebeği istiyor ama ben çokk korkuyorum ikisine yetebilirmyim diye nasıl olur diye siz nasıl üstesinden geliyorsunuz. Piskolojikmen yetememe duygusu felan geliyor aklıma yoksa onun dışında bir problem yok, annem eşim destekçi bakım olsun her konuda ama o yetememe duygusu oldu mu nasıl yendiniz?