Kızlar 12 gün önce sezeryan oldum dikişlerim ödem olmuş enfeksiyon yok şu an antibiyotik kullanıyorum. Başına gelen var mı ne zaman geçer acaba doktorum bi solüsyon verdi onunla günde 2 kere pansuman yapıyorum 20 dakika çok zorlamışsın oturup kalkarken dedi ve evet aşırı canım yanıyordu oturup kalkamıyordum öneriniz var mı başına gelen var mı Allah aşkına birisi cevap versin