Ozgekrmli Merhaba Bebeğimi dermatoloğa götürceğim. Bebeklerle ilgili tecrübesi olan bir doktor arıyorum Tavsiye rica ediyorum
irva Üsküdar mihrimahsultan tıp merkezinde ki gürbüz bey çok iyi.Randevu almak çok zor oluyor ona da.Yurt dışından bile hastaları var gelip giden.İşinde baya iyi.