Emineg35 Ay delireceğim. Diş mi iştahsızlık mı atak haftası mı kestiremiyorum. Zaten iştahı aman aman değildi. Bir kaç gündür iyice kesildi. Resmen aç geziyo desem yeridir. Ne mama ne ek gıda uykusunda BİLe açmıyor ağzını ne olacak böyle.