DorukMuratMoM Yeni uzun tunik buldum iki tane sipariş verdim henüz elime ulaşmadı dolandırıcı mi yoksa burda oradan alışveriş yapıp çok iyi sıkıntı yok diyen var mı kapıda ödemeli ona göre vericem parasını teşekkürler simdiden ☺️
Flower123 DorukMuratMoM ben sürekli alışveriş yapıyorum ordan 1000 TL ye kadar ürün aldım hepsi çok güzel geldi
DorukMuratMoM Flower123 yaşa canım tesekkur ederim yüreğimi ferahlattin ☺️ bende tunik siparişi verdim örgü sürekli güzel gelir herhalde diye kendimi yiyip bitirdim 😆
Flower123 DorukMuratMoM güle güle giyin şimdiden eminim güzel gelecektir ben yine bişeyler almayı düşünüyorum hatta 😁
Flower123 DorukMuratMoM geldi mi kargonuz 🥰🥰güzel günlerde giyin ürünleri hem hesaplı hem de çok güzel benim tek alışveriş yaptığım yer diyebilirim 😁