Sarılık varmı? Benim oğlumda hep uyuyordu sarılığı yüzünde değil sadece gözlerinde vardı sonra tahlil yaptırdık anne sütü sarılığı dediler Takip edin normalse kaldırıp emzirin(sarılık varsada bol bol emsin birde güneşte tutun)annesi yeni dünyaya alışmaya çalışıyorlar zannediyorlar ki hala anne karnındalar 🥰güle güle büyütün bebeğinizi🙏🌸