Dilek5534 evet malesef biz saglik sigortasi yptrdik o sekilde ozele gttik devlet hastaneleri hinca hinc dolu azcik bi birikimim vardi sigortya verdim yani ozele gidemesem ben de gitmezdm devlet risk suan asiri kalabalik size bizim doktorun bize onerdiklerini soyleyim nemli ilik bi odada durmali bebeginizz surekli olarak burnunu acin dedi ama otribebe flakon serumla degil poset serumdan cekip enjektorle acicaksiniz otribebeyle cekmiceksiniz dedi nemi buhar makinesi varsa onunla yoksa kaynayan bi caydanlikla yapabilirsiniz yatmadan once odayi havalandirin 2 dk bile olsa sogutmayacak sekilde soba petek derken evlerde hava kuruyo kucukken annem biz uyurken yanimiza bi tas kaynar su koyardi nem yapsn diye insallah bebeginiz hemencecik toparlanir hic doktora gitmenize gerek kalmaz opuyorum onu 😘🥰