Yenianneyimmelek 24 aylığız bizde de 2-3 aydan bu yana mevcut. Doktora gittik bazı çocuklarda tükürük kaynaklı olur düzenli fırçalayın geçer dedi. İçime sinmedi. Fırçalayıp yatıyorduk ama gece anne sütü alıyordu. 24 aylık olduk diye anne sütünü sonlandırdık ilerleme devam ediyor. Yutulabilir diş macununa başladık. Bir de sadece uykuda emzik kullanıyor. Uykuya geçtikten sonra atıyor ama ara ara gece aldığı oluyor. Acaba mı diyorum onun da bir etkisi olur mu? Dişleri kararmasın diye Demir ilacını bile toz şeklinde kullanıyorum. Şeker ve çikolata hayatımızda sayılıdır. Haftada 1 belki. Bir ara şekerli sakız çiğnemeye takmıştı. Yutmadan çiğniyordu onu da sonlandırdım umarım ilerlemez. Eğer ilerlerse anestezi ile diş temizliği yapıyorlarmış onu yaptırırım Çünkü arkalarda kalmıyor ön taraflarda leke yapmaya başladı. Çok kafam takılıyor benim de bu duruma