3.5 aylık bebeğim var evimiz sıcak geceleri 24 derece oluyor ben de kısa kollu zıbın ustune ince tulum ve battanıye örtüyorum sırtına bez koyuyorum ama her uyandığında terlıyor özellikle emerken aşırı teerlıyor kafası falan ven hep bezle siliyorum. Hasta oldu öksürük burun akıntısı var hep bu terleme sogumadan oldu galiba. Bır türlü çözemedim gıydırme işini siz nasıl gıydııryorsunuz gece terleyınce napıyorsunuz ? Bazen de 1.5 togg tulum aldım pnu gıydıreyım dıyorum içine bir zıbınla onla bile terlıyor napcamı şaşırdım