NarenciyeCicegi Ya bebeğimin tırnakları uzamış 8 aylık ama kesemiyirum uyanık asla bırakmaz. Uykuda da dokunduğum gibi uyanıyor kafayı yicem ya siz nasıl kesiyorsunuz 😭 ben niye kesemiyorum
IceLady NarenciyeCicegi ahaha cok basit 😀 sık yıkadıgım ıcın oglumu her hafta kesiyorum 😀 genelde balkonda keserdim dısarı gordugu zaman etrafa bakınır oyalanırdı zaten sımdı büyüdü 5 aylık farkında daha sakin duruyor kesince
Melek-k NarenciyeCicegi babası birşeylerle dikkatini çekiyor, oyun oynuyor o arada kesiyorum (6aylık)
NarenciyeCicegi Gamzeburkan bende eskiden oyke yapardım simdi onu da yapamıyorum ayağımda olduğu halde dokununca direk uyanıyor
NarenciyeCicegi Daha küçükken keserdim ama 2 aydır asla kesemiyorum durmuyor bırakmıyor uykuda da direk uyanıyor
NarenciyeCicegi IceLady inan eskiden bana da kolay dı ama simdi emekliyo ne oturuyor ne yerinde duruyor balkonda da denedim olmadı elini cekiyi bırakmıyor
Duyulurum NarenciyeCicegi dikkatini dağıtıp gerekirse müzik açıp kesiyordum. Doğduğundan beri haftada iki defa kesiyorum 15 aylık oldu. Çok durmuyorsa babası tutuyor
BarlasMomm NarenciyeCicegi onune 2 dakikalik otobusun tekerligini aciyorum youtobe den hemen kesiyorum 😄
kaansmom NarenciyeCicegi önüme oturtuyorum arkasından sarılıyomuşum gibi yapıp hadi sayı sayıyoruz şimdi diyorum keserken 1-2-3-4 diye diye kesiyorum 🤣 şuan 23 aylığız sayılarıda az çok bu sayede öğrendi
defne211021 Benimde en çok korktuğum şey tırnak kesmekti ben emzirirken eşim kesti bebeğim 1 aylık benimde 🥲
NarenciyeCicegi defne211021 küçükken keserdim büyüdü olmuyor emmiyo benimki yoksa bende emerken keserdim