Ozzseda Kızlar ben 1 aylık anneyim erken doğum yaptım 8 aylık şuan sütüm az geliyor çok şükür emmesi güzel ama sisin uyguladığınız faydasını gördüğünüz karışım ya da çaylar var mı 😊
IceLady Ozzseda ılık duş, dinlenmek,bol su içmek. Et,bulgur pilavi özelliklede tahinli kakaolu helva yedigim zaman çok geliyor.
Flower123 Ozzseda daha dün post açıp yazdım gerçekten faydası oluyor haşlanmış buğday yoğurt ve dere otu bi küçük kasede belli miktarlarda karıştır ye 😊
cansuakyz Ozzseda ceviz fındık incir yulaf bunlar benim en çok sütümü artıran şey olmuştu ve yağlandırnıştı
incitanesii Ozzseda bol bol uyumaya çalış bebeğin uyudukça uyu ozaman sütün daha çok oluyor ben kendimdede öyle gözlemledim. Ve bol su tahin incir bulgur pilavu yada kısır dereotu bunlar arttırıyor
Aaa1234 Ozzseda Bol su, tahin helvası,hurma,incir ve ebebekte satılan anne içecekleri bana çok iyi geliyor☺️