Haticesarii Kızlar daha önce araştırmadım hıc ama rota aşısı 1.doz oldi bebegim 2.dozu olucak şimdi ama karşıma çikan rota aşısı alerjiyi tetikliyor yazısı çıktı sizde öyle mi bilen varmı napmaliyım inek sütü ve yumurta alerjimiz var ama ilk doz yapıldı
Urasali Haticesarii kac aylık bebeğiniz benım bilgim yok bende 3 ay olunca vurduracagım. Birde ne kadara yaptırdınız ?
Zeynepdevaninannesi Haticesarii süt alerjisi olan bebeklere rota yapılmıyor diye biliyorum ama doktorunuz bilgilendirmiş olmalı sizi
Ogulcan Haticesarii bizimde süt alerjimizden dolayı rota aşımız yapılamadı diğer tüm aşılarımız yapıldı canım
Drn05 Haticesarii 2 dozuda oldu, yumurtayı yeni açtık inş darısı süt ürünlerinin başına 4 ayı geçti diyetteyim. Çok şükür aşı kaynaklı sıkıntı olmadı
Haticesarii Zeynepdevaninannesi özel bi doktorumuz yok aslında ya ebe yönlendiriyor bizi ona soruyorum ama
Haticesarii Ogulcan bizim.süt çok düşük çıktığı için aslında doktor yoğurt peynir tüket dedi yani öyle dediği içinn pek sanmıyorum rota etkiler mi ama anne olunca her detayı düşünuluyo
Ogulcan Haticesarii yok canım ozaman bence yapılabilir bizim doktorumuz bekleyelim azalırsa yaparız demişti alerjimiz azalmayınca yapılamadı doktorun seni daha yönlendirir canım oğlum 1 yaş 1 aylık daha 1 haftadır peynir yemeye başladı
Ayaz22 Haticesarii Merhabalar. Öncesinde alerji testi mi yapıyorlar ? kaç TL yaptırdınız rota aşısını 😊
Tugcesilam Haticesarii sut alerjimiz varmiydi bilmiyorum ama ben 3 ay ve 5 aylikken yaptirdim bi sikınti olmadi