@Segeson bize diş dönemindeyiz acaba acısı ağrısı olduğu zaman mı yapıyorlar anlam veremedim doktoruna sordum anormallik görmediğini söyledi 🤷🏼♀️ Ne yapmak gerekir bilemedim ama dönemsel yapıyorlar demekki sürekli olmaması iyi bişey diye düşünüyorum