Merhaba,annemler bu makineden aldılar,evdeki wifi yetersiz geldi alt yapı olmadığından yükseltemediler(Ankaranın göbeğinde oturmalarına rağmen 🙄) neyse bunlar manuel çalıştırıyor ama şarjı hemen bitiyor şarj istasyonuna gidiyor diyor annem. Acaba wifiyle çalışmadığından verim mi alamıyor anlamadım yardımcı olur musunuz