Tugbapoyraz yok sizin bebeginiz yine iyi. O hiç uyumuyor gündüz sıfır uyku. Ben oglumda bu kadar uyku sorunu yaşamıyorum ama ara ara boyle oldugu dönemler oldu aksamları uyumasına yakın kuvetınde yıkıyorum onu 15,20 dk duruyor suyun ıcınde rahatlaması ıcın 3 gunde bir yıkarım normalde de iyi geliyor .dısarı cıkıncq oğlum uyumaz cıkartırım eve gelince yorulmus olurdu halıyle saatlerce uyurdu. Sıkıntılı zamanlarında sizde yapmadıysanız bu sekılde deneyin iyi gelir belki.