Biz de 2 aylığız, gazlı bir bebek ve sık sık ağlama krizine giriyo ne yazık ki. Yüzüne su sürüyorum biraz sakinleşince de kaptığım gibi banyoya giriyorum bebeğimle. Sarılarak ılık suyun altında duruyoruz sakinleşiyor. Çıkınca da tüm vücuduna saç kurutma makinası tutuyorum hem ısınıyo hem de sesinden dolayı mayışıyo. Uykuya geçişi çok kolay oluyo. Gazı çıktı diye düşünmeyin, gazlı bebekse gazı hep vardır 🥲🥲