Arkadaşlar nasıl anlaşılıyor bu hastalık? çarşamba götürdüm doktorla kan idrar hepsine bakıldı biz sarılık İçin gittik çok şükür temiz çıktı, bugün de ultrasona gitçez göbek fıtığımız İçin acaba ultrasonda belli olur mu? Benim de bebeğim öksürüyor ve burnu tıkalı