Busragokceberra Canımız annemizlerimiz lütfen tartışmayalım annemize yardımcı olalım kararı ona bırakalım.Bu arada tartışılan konuşmaları karşılıklı sildim bilginiz olsun mutlu forumlar dilerim 🌸
Tugbadeniz1 Yarenysra ben buna emindim çok çok sevindim dua edin benimde bebeğimde lenf bezi şişliği oldu inşallah geçer
Gizemasel_ Yarenysra sudocrem kullanıyorum çok iyi geliyor tavsiye ederim birde bol bol yıkamanı öneririm
Pelloo Yarenysra doğal kantaron yağı kullanın bende kullanmıştım 2 aylık falandı. Bide bezini sevmedi cildi belki bezden dolayı da olabilir canım .
Emineozen Bez kullanmayin iki üç gün alt değiştirme örtüleri var onlardan serin altına her çiş kaka sonrası yıkayın 10 dk falan kurumasını bekleyin sonra krem sürün çok kötüyse cildiye doktoruna goturun bence
Yarenysra Emineozen dünden beri poposu açık dediginiz gibi yaptım. Ama bez kullanmaya devam edince tekrarlayarak 😢
Elanin_Annesiii Yarenysra zeytinyağı sürmemen gerekiyormuş, içinde asit oldugu için daha çok yakarmış. Bende o hatayı yapmıştım, sonra doktorum eğer doğal yağ sürmek istiyorsan kantoron sür dedi. Sende dikkat et canım
Elanin_Annesiii Yarenysra zeytinyağı sürmemen gerekiyormuş, içinde asit oldugu için daha çok yakarmış. Bende o hatayı yapmıştım, sonra doktorum eğer doğal yağ sürmek istiyorsan kantoron sür dedi. Sende dikkat et canım
Elanin_Annesiii Yarenysra acilde bişi yaptılar mı? Bende götürmeyi düşünmüştüm ama evde bilgiler denedik hep aklımda kaldı gitsek bişi olur muydu diye
Emineozen Benim oğlum da da var pişik sürekli açık tutmak mümkün değil gündüzleri uyanıkken açık tutuyorum ıslak mendil kullanmayı bıraktım biraz geçer gibi oldu bakalım
Yarenysra Emineozen gece de gündüz de açık şuan. Çöp poşeti serdim uzerinde battaniye onun üzerine alt değiştirme örtüsü atlet kestim altına serdim, eski zamanlara geri döndük açıkçası. Bu bezleri neden iyi yapmazlar. Pahalı ama berbat