ikikizannesi Şu an seninle aynı şeyi dusunmusuz . Post mu acsam dedim . Senin yazını okudum.Burda bebeklerimizle sağlığıyla beslenmesiyle Vs. Bilgi alisverisi yapmamız gerekirken iyice amacinin dışına çıkmaya başladı. evlenmiş doğum yapmış benden kan gelmedi esimde problem etmedi eeee sorun ne eeeee ? Ben merak ettim , neden olur acaba. Git doktora sor . İyice saçma mevzular. Kaynanalar bitti , şu sıra kızlık problem 🤨