Deletedmom4444 bugün sordum emzirme durumunu, aynı söylediğiniz şekilde daha 2 gün oldu nefesi düzene gireli, çok erken dediler, moralim bozuldu tabi 😐 her gün umut ederek gidiyorum bugün alabilir miyim kucağıma, sonra da taburcu edebiliriz derler mi diye ama 5 dakikacık görüp geliyorum ☹️ buna da şükür, dua edelim bebişlerimiz sağlıcakla çıksın küvezden