Mizmizmyrtle Bebeğim asla kundak yaptırmıyor ve elleri yüzündende uyuyamıyor bende ellerini donunun içine soktum öyle uyutuyorum bunu yapan var mı 🤯
hatice_Akyalcin Mizmizmyrtle ben genelde birşey yedirirken yapıyorum 😄 ilk üç ay kundak yaptım kara zorla serbest yaşamayı seviyorlar mübarekler şimdi yapsam yıkar ortalığı 😱
ogr_anne93 Mizmizmyrtle Benimki de kundak sevmez. Elleri serbest olacak. Ama ben hiç öyle bir şey yapmadım. Elleri yüzünde, başında yanaklarında rahat rahat uyuyor
Denizfdn Mizmizmyrtle ara ara yaparim misil misil uyur uyandiginda acarim egzersiz yptiririm ellerimle mis gibi oluyo yoksa uyumuyo