ozlemugurturgay Herkese merhaba.🙂 bebeğim 3 aylık sayılır bundan kullanıyorum gece camda sürekli açık bu şekilde kullanılırsa zarar vermezmiş ama zararlı diyenler var doğru mudur acaba zararlı mı bebeğe
DefneSelininAnnesi ozlemugurturgay İnstagramda hesabınıbilenanne ‘yi takip et canım.Profilinde doğal yağlardan yapılma sinek kovucu tarifi var.Bence onu yapıp kullanmalısın.Hem doğal hemde diğerleri gibi kimyasal içermiyor.
Mom022 ozlemugurturgay valla canım ben de kullanıyorum hiçbir şey fayda etmedi kullanmicam diye direndim çocuğum delik deşik oldu 🤷🏻♀️
ozlemugurturgay DefneSelininAnnesi çokteşekkür ederim ama onu yapana kadar bu kullansam birşey olur mu ki internetten de araştırdım doğru düzgün birşey yazmıyor anlamadım