Szndnz Merhaba sevgili anneler 20 günlük bebegim 4 gündür kabızlık yaşıyor. Tecrübeli annelerden öneri alabilirmiyim sizce ne yapmalıyım
Hatice_32 Szndnz kabız olduğunu nasıl anladınız peki normal sayıyolar 4 gün yapmadığında ıkınma zorlanma varsa olablir bizimde kabızdı doktora götürdüm lavman verdi popusundan sıktık hemen yaptı rahatladı
Szndnz simiyyy çok ağlıyor ayaklarını karnına çekiyor sürekli ne kadar kısa sürede çözüm bulursam o kadar iyi 😓
Szndnz Hatice_32 sürekli bir ikinma zorlanma ayaklarını karnına çekme yaşıyor ve bunu yaparken kıpkırmızı oluyor ayriyeten bezinde minik kuru kaka parçaları görüyorum Lavmanı nasil uyguladınız bende aldım ama aparat baya büyük geldi gözüme denemeye cesaret edemedim
EsraGunes Merhaba benimde bebeğim 18 günlük bugün hiç kaka yapmadı normalmi karşılanıyor kendini sıkıyor ağlıyor kızarıyor suratı tam olarak yazdıklarınız gibi yani